Pirkimo-pardavimo taisyklės
  1. Galimi prekių pristatymo būdai ir įkainiai
LIETUVAUŽSIENIO VALSTYBĖS
  • Lietuvos paštas (registruota siunta) – 3,00 Eur;
  • LP Express paštomatas – 3,00 Eur;
  • OMNIVA paštomatas – 3,00 Eur;
  • VENIPAK paštomatas – 2,00 Eur;
  • Pristatymas nurodytu adresu – 5,00 Eur;
  • Pristatymas Marijampolės mieste – nemokamas.
  • Pristatymas perkant už 50 Eur ir daugiau – nemokamas.
  • Pristatymas į Kuršių Neriją pagal atskirus įkainius. Derinama individualiai.
  • Pristatymas užsienio valstybėse pagal atskirus siuntų tarnybų taikomus įkainius.
  • Pristatymas užsienio valstybėse perkant už 99 Eur ir daugiau – nemokamas.

 

  1. Būtinosios sąlygos
    • Įsigyjant prekes, būtina pateikti visą privalomą kontaktinę informaciją apie save: telefono numerį, elektroninio pašto adresą, gyvenamosios vietos adresą ir pašto kodą arba pasirinkto paštomato adresą.
  1. Terminai
    • Užsakymas įvykdomas per 2-5 dienas nuo apmokėjimo gavimo dienos.
    • Tam tikrose prekių kategorijose nurodomi papildomi užsakymų įvykdymo terminai, kuriais rekomenduojama vadovautis.
    • Užsakymas pristatomas siuntų tarnybų taikomais terminais.
  1. Kliento pageidavimai
    • Kilus klausimams ar asmeniniams pageidavimams, prašome kreiptis elektroniniu paštu info@tastik.lt.
    • Asmens duomenys bus naudojami tik užsakymo priėmimui, pagaminimui bei išsiuntimui. Klientas pateikdamas užsakymą, sutinka su asmens duomenų panaudojimu.
  1. Prekių kokybė ir grąžinimo sąlygos
    • MAŽMENINĖS PREKYBOS TAISYKLIŲ (patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 su vėlesniais pakeitimais) 15 punktas numato, kad Augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės nekeičiami ir negrąžinami.
    • Prekė yra laikoma nekokybiška, jeigu:
      • yra pasibaigęs prekės galiojimo terminas;
      • dėl netinkamų laikymo sąlygų iki prekės perdavimo pirkėjui yra pakitusi prekės konsistencija ar kitos esminės ypatybės;
      • prekė yra pažeista mechaniškai ne nuo dėl pirkėjo priklausančių veiksmų.
    • Gavęs siuntą, pirkėjas nedelsiant privalo patikrinti, ar pakuotė išoriškai nepažeista ir kaip nors kitaip sugadinta, ar gautos visos užsakytos prekės.
    • Jei gauta siunta yra pažeista ar trūksta tam tikrų prekių, Pirkėjas turi teisę siuntos nepriimti. Jei siunta atsiimta iš paštomato, apie jos defektus bei trūkumus Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją ne vėliau kaip per 24 valandas nuo atsiėmimo laiko. Pirkėjas gali kreiptis telefonu +370 (615) 88355 arba elektroniniu paštu info@tastik.lt. Kreipiantis po nurodyto termino, pastabos dėl prekių pristatymo kokybės nepriimamos.
    • Pardavėjas įsipareigoja netinkamos kokybės prekes pakeisti į tinkamos kokybės arba grąžinti Pirkėjui už netinkamos kokybės prekes sumokėtus pinigus.
    • Pirkėjas netinkamos kokybes prekes gali grąžinti Pardavėjui. Siuntimo mokestį už prekių grąžinimą moka Pirkėjas. Šis mokestis nekompensuojamas.
    • Pardavėjas pakartotinai išsiunčia užsakymą savo sąskaita. Jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai už grąžintas netinkamos kokybės prekes, kartu su grąžinamomis prekėmis, turi būti pateiktas prašymas dėl pinigų grąžinimo.
    • Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo numerį, netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, grąžinimo priežastį.
    • Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo mokėta už prekes.